Fast enough for you?

Aloha!

Ladies and gentlemen, let me introduce Fast and furious 4 for you!



Yes, jag lyckades dra mig iväg och se den filmen ikväll och de var värt de! Om jag ska va helt ärlig så tyckte jag ej första två filmerna var så bra. Men denna film, då bevisar dem att gammalt är bäst(angående skådisarna eftersom dem byter varje film)

Sen har jag helt klart hittat ögon godis för en tid framöver, ej tänkt på de så mycket men shieeet, Mia i filmen är en godess!
Se och beundra, give me? Pretty please.



Och sen en låt som var med i filmen som jag alltid tänkt ta reda på exakt vem som gjort den.



Peace, Hirre

Kommentarer
Postat av: Freddy

Jordana brewster är HET!

2009-04-05 @ 11:38:54
Postat av: jen

ingen brud i filmen såg bra ut, jag blev besviken. I 2 fast 2 furious är ju eva mendez med å där snackar vi ögon godis för er grabz!

2009-04-07 @ 09:54:35
URL: http://everybodydacne.blogg.se/
Postat av: Musse

Ta o kamma dig flicka lilla (Jen). Om du hade ett till öga hade du fan varit en cyklop, för så dåligt som du ser så måste du banne mig vara blind!



Eye candy is all about the attraction biatch ;)

2009-04-08 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0