Grill hos undercover brotha?

Kvällen var okey, självklart så äger ju vi broes alla kvällar, den började lite chill med att jag, hottis och beijar satt i bastun och chillade lite, drack lite bärs, det var jävligt mysigt.

Som vanligt så våldtog ju jag alla på singstar, man har ju en jävla röst, det går i släkten, en vacker dag kanske vi broes livnär oss på denna röst!

Sedan off to the mothafukkin ölspel! Jävlar nu skulle det drickas! Det var ju lite av en korvfest denna kväll, inte helt broes-tema direkt men det funkade för kvällen i sig. I enjoyed it.

Hicham och Beijar tyckte att det dags att pysa (why?), så jag och tobbe var dom enda broes'en på plats, and we made the best of it! Vi körde något nytt spel som jag är för dragen för att förklara, men som var jävligt kul, även fast tobbe hade världens mesta tur och jag fick dricka mest av alla i hela jävla universum.

            Martin & Hirre                    Alex, Beijar & Timp da pimp



Allt som allt, helt ok chill-grill kväll.

See you next time. Timp da pimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0