Gustav (Snurras) Wredh har överlevt 21år

Så igår var det fredag, you see. Tog det jävligt lungt, hela dagen gick åt att åka bort till Tullinge för att göra svenskprov och intervju hos farbror polisen. För er som inte vet så håller jag på med min första rekrytering för polishögskolan, vilket är en utav mina högskolesökningar. Förhoppningsvis kommer jag in på första försöket, dock brukar chanserna för det inte vara så stora.

På kvällen drog Jag, Hirre, Tobbe och Tessan till våran old school vän Gustav. Han fyllde 21 barre och det vart det grill på!
Grillningen började sju men fint folk kommer sent så vi landade där halv nio.
Hela kvällen kom och gick väldigt lungt, var bara nära och kära där, käka go grillkäk och snackade skit tills det vart nattidags.

Hirre style:ar med sina nya shades



Alla "balla" var där


Xoxo Beijar

Kommentarer
Postat av: Johan aka Feeltz

Fint folk kommer sent. synd ba att alla va taggade på o dra hem när jag kom :(

2009-04-18 @ 18:54:27
URL: http://www.myspace.com/feeltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0