I cant live mah i cant cant live mah

Aloha!

En dag utan inlägg, vad är detta?! Låt mig förklara, de va planerat ifrån min sida och posta om gårdagen igår, men eftersom jag ej sov hemma och alla bilder jag tog under gårdagen inte går att lägga över utan sladd så får ni tyvärr vänta tills jag är tillbaka ifrån kryssningen jag och Beijar ska bestiga ikväll! Yes, en favorit i repris, silja galaxy samma båt som sist fast med mindre "broes" och med nytt folk.

Så om ni är på båten, kika förbi våran hytt så får du se oss IRL. (HUH COOLT VA?)
Hytten får ni leta efter själva eftersom jag inte ens vet vilken vi hamnar i =]

En låt ifrån mig till er gott folk, gammal men tvivlar många har hört den. Njut av refrängen.



Peace, Hirre

Kommentarer
Postat av: Tim

Det är can't LIVE my! Sopa :D Can't live my life this way. Anyway, ha så kul på kryssningen, vissa knegar ;(

2009-04-08 @ 16:09:23
URL: http://thebroes.blogg.se/
Postat av: Turken! // M

Skön jävla låt indeed!

2009-04-11 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0