Out here grindin!

Aloha!

En dag utan och blogga?! Whats happening?!

Antar att det varit för lugnt för oss broe's dem senaste dagarna så det ej finns något och skriva om, fan va tråkiga vi är!
Men det är ju fredag idag & bra väder så förhoppningsvis så blir det balla ur denna helg!
  Kan ju i alla fall säga att jag har letat motivation till att spela tennis igen och har nog hittat de, så lär ej bli för mycket party för mig framöver i ett tag i alla fall... Äh, får försöka mixa ihop de på något sätt, måste ju bli trim till utomhus säsong, eller vad säger ni?

Min bror sprang in i mitt rum igår och va helt hetsig om att han hittat ett roligt klipp på en fransman som jävlas med folk och filmar det. Erbjuder på ett utav hans klipp, Remi Gaillard heter han, enjoy! Om ni ej orkar kolla hela, spola till 2:35 och njut, haha!



Vad skulle ni säga om det där hände er? Haha! Se upp ska nog göra en copycat just på er!

Peace, Hirre

Kommentarer
Postat av: Tim

"Erbjuder på ett utav hans klipp" WTF? Säg det där högt hicham, hur låter det? :D

2009-04-17 @ 18:13:42
URL: http://thebroes.blogg.se/
Postat av: Fanny

Han borde ha väldigt bra kondition, det är ju jobbigt att hoppa runt hela tiden!! :D

2009-04-17 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0