Solo style

Aloha!

Blev lite solokvist(utan nån broe) igår kväll, var dags för min första skiva detta år och temat var hollywood! Eftersom det var lite sista minuten så kunde jag ej gå all-in med utklädseln men slutade som någon sorts kändis i alla fall :>. Låter er gissa på vem jag "var". Anyway, allt va perfekt igår förutom att man ej hade nån av sina broe's med sig, men hade en gammal vän med mig i alla fall som ni kan se på bilden, helt de motsatta måste jag medge ;) (outfit mässigt).

Årets första skiva får ett godkännt!

Rapparen & Punkrockarn




Peace, Hirre

Kommentarer
Postat av: Caroliné

Sminkningen är ju den bästa xD haha Tackar och niger ;D

Postat av: Tessan

fan killar ni måste lära er att stava!

2009-04-02 @ 18:15:39
URL: http://tessman.bilddagboken.se
Postat av: Tobs

Hirre är den enda som läst Svenska C, men inte fan kan han stava.

Postat av: Hirre

sug

av

mig

2009-04-05 @ 16:24:32
URL: http://thebroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0