Studentskiva numba 3

Aloha!

Tredje skivan för i år, vilket var Beijars flickvän Tessans. Målet som vanligt var att ha så skoj som möjligt. Det vill säga för min del dansa tills man är helt dyngblöt sedan ut och kyla ner sig sen in igen. The circle of life kallar jag de.
Vi lyckades skrapa 4 utav 6 broes till igår kväll, Sami, Tobbe, Beijar och Moi, de ska man vara nöjd över!
Började kvällen på ett av de slitnaste haken i Stockholm. Nivå 22, billigt för folk som vill dynga men rekommenderar ej om man ska sitta där ett tag.
Vissa andra *host* Beijar * host* fick sitta på en middag i ett x antal timmar innan han fick backup av sina broe's, sedan var de ÖSSS all night long!
Vissa vek sig för tidigt för olika skäl och det va ju lite tråkigt, nämner inga namn. SAMI!!!!!!!
Fick en udda fråga under skivan också, dem flesta där visste vem man var och så, folk kom fram och sa "TJA STEVE" osv... Men det var en person som undra vem jag var, så jag lekte lite iskallt och sa "guess?", då svara hon: "Skin head?" HUR????????

Tobbe som student och jag till höger som Steve Urkel, sedan har vi clownerna i mitten; Metin & Johan

Några utav studenterna som firades! Martina, Tessan & Christelle


Strike a pose! The spy(Beijar) & Steve Urkel(Hirre)


I can let you believe in love, sex and magic

Peace, Hirre

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag va ju nästan mer brun i ansikten än dig Hirre :D

2009-04-16 @ 15:08:46
URL: http://tessman.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0