Studentskiva på GK

Wohooo sovit 4 timmar och jobbat i 4 timmar sen studentskivan slutade. Om jag vore en vanlig man skulle jag väl få mentala skador snart men det finns väl inga fler sjukdommar kvar som jag kan få i huvet.

Skivan igår va schööön! Hade inga förväntningar alls innan jag kom dit, men det var bra drag där. Götakällare är lätt en utav mina favoritlokaler, är uppväxt där med alla mondaybar-spelningar så det stället har en speciell plats hos mig. Dansade mest hela natten ut, så folk trodde väl att jag gick på både det ena och det andra.
   Som när en tjej skulle hällsa på mig mitt på dansgolvet och lutade sig fram för att antagligen säga sitt namn. Men med hög musik och hon svamlade säkert så fick jag det till "snygg tröja", så jag svarade "åååh tack!"  och kände mig lite stolt över att någon gillade mina (uppenbara) snygga kläder. Men hon stirrade på mig som om jag vore från någon annan planet som svar. FAIL!

Natten fortsatte iaf med att jag, Hirre och Tobbe röjde runt i klubben. Träffade både gamla och nya nyllen och till sist när vi skulle sticka hemmåt. Jag körde igår kväll så när vi kom till bilen som stod parkerad 50 meter ifrån GK så viftade en vit lite lapp på vindrutan. MIN FÖRSTA P-BOT!  FAIL!

Nu till pics!

Jag och Hirre dansar anonymt uppe i högra hörnet


pink is the new black


Och den här DJ:n kunde inte mixa för fem jävla öre.


Smäller upp lite bilder sen från igår men nu är lunchrasten slut och kneget kallar!
En redbull skulle sitta fint...

Xoxo Beijar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0