Day Dreaming

Aloha!

Lovade jag skulle skriva en del inlägg igen, men har ju varit fullt upp och motivationsbrist tack vare det grymma vädret vi haft och har fortfarande, hoppas de håller ett tag till så man kan få bli lite brun också. Kan ju berätta att vi varit på en del skivor som de har skrivits om också.. Alla har varit 'trevliga' men det har varit en del lökande kan jag i alla fall medge!
Den så omtalade lördagskvällen, ryktas att Timp da pimp har filmat lite när Tobbe & Alex (Våran undercover brother) lekte runt lite under natten, frågan är om han vågar lägga upp filmen här på bloggen!

Vill också skriva att Sami har skrällt denna helg och hängde med ut, tummen upp bro! Nu är det bara för Hottis och sluta torra sig så ska vi va fit for fight i sommar allihopa!

34 dagar kvar till sommar listan går igång och jag funderar verkligen hur det kommer gå, bildbevis på att jag sitter och grubblar på det till och från!



JD Style?

Peace, Hirre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0