Rebirth?

Aloha!

Går det att återuppliva denna blogg? Vi får väl se..
Vad har hänt? En jävla massa.. Let me hit it for you
!

Börjar lite snyggt om vad jag har gjort, sen får de bli fler inlägg om vad vi gjort tillsammans så fort jag får tag på lite bilder.
     Ja juste, Marocko ett land med en sjukvärme och mycket att se men festmässigt är det inte som andra länder.
Tre veckor i Marrakech tillsammans med family, alltid fint att träffa familj men de räcker med tre veckor kände jag, som tur var så kom de lite folk och hälsa på mig där nere. ( Tobbe, Beijar, Tim & Tessan)
    De hade det inte så lätt i början, mycket gnäll om att det är för varmt men de är dock förståligt... Eller..?
Har lovat bort Marocko inlägget till Beijar så får väl sluta skriva om Marocko och byta ämne..
Har ju missat en del som händer runtom, brukar ju va den med nya och roliga klipp och "BRA" musik men eftersom jag inte suttit så mycket vid datorn så får ni gärna kommentera om ni har någon skön låt att dela med er!

Peace, Hirre

p.s varit i london också, kommer ett inlägg om de ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Värme låter super, vill ju också till soooolen! haha :D

2009-08-11 @ 08:05:29
URL: http://celebratelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0