Sun? Good. Sweat? Good. Babes? Awesome!

Aloha from Morocco!

Ryanair, vad tycker man om dem, flugit med dem ett xx antal gånger och aldrig haft problem med dem förutom att benutrymmet är ej någon höjdare men de var bara att tänka på annat, lyssna på soft musik är en bra idè. Första flyget träffa jag en del barndomspolare som skulle till London för att se Kanyeeeeee Weeeeeeest, blir ju lite avis...
Borde hoppat över flyget som gick vidare till Marocko och gått på Kanye's tillställning istället.
Men men, nu är man i Afrika så de är väl bara att ösa på nu i 3 veckor tills resten av the 'gang' glider ner hit.

Blir någon sugen på svenskt väder är det bara att åka ut till bergen.



Boys and girl, detta ska ni få åka, muhaha!


Anyway, har inte mycket att berätta om för tillfället förutom:
YEAAAAAAAAAAAAAH TIIIIIIIIIIIIIMMMMMMM, FUCK YEAAAAAH!!!

När jag endå skrivit om Kanye West i detta inlägg så får jag nog lägga in en fin låt också.
Kanye West & Twista




Peace, Hirre

Kommentarer
Postat av: maroc

inte mkt kanye i låten, refräng bara

2009-07-05 @ 21:26:48
Postat av: Tessi

åh jag vill åka häst och vagn :D :D

jag har börjat läsa på lite om Marrakesh så jag vet vad jag ska förvänta mig och de finns ju varuhus :D :D

2009-07-06 @ 11:16:58
URL: http://tessman.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0