Svensk kille som sjunger på kurdiska arabiska turkiska

Jag vet vi har inte postat på huuur länge som helst nu och folk är inte nöjda. Vi håller på att förbereda oss för att sticka till Gotland på söndag och sen så har vi inte gjort så mycket egentligen. Hirre har stuckit till Marocko och inväntar oss andra som ska dit. Tim har knegat på och har sin sista jobbdag imorn, SAY WHAAAT! Hottis, Sami och Alex knegar på och krigar vidare. Sen så Tobbe och jag Beijar vi dricker mest vin och kör slut på alla gasol-grillar vi kommer åt, är man ledig så är man!

Men medans vi lyser med våran frånvaro så kan ni ju kolla på det här! Jag vet inte riktigt vad det är men jag gillar det!  Svensk kille som sjunger på kurdiska arabiska och turkiska på Peace & Love-festivalen. Inte ofta man ser det!


Xoxo Beijar

Kommentarer
Postat av: Tess

ofta du va uppe till 3 igår :O

2009-07-10 @ 09:29:44
URL: http://tessman.bilddagboken.se
Postat av: Hirre

sugen grabb

2009-07-10 @ 14:15:01
Postat av: Metin!

Sugen som få! Låter dock mest som turkiska duude! ;D That's mine!

2009-07-11 @ 22:47:27
Postat av: ävelicious

nu kan du anmäla sig till veckans blogg igen :D

2009-07-12 @ 15:55:30
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Musse

Haha, vet inte om jag gillade låten för låten elr för det var en svenk grabb som försökte sjunga den :P

2009-07-29 @ 19:36:06
URL: http://thebroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0