Shopping spree

Första dagen på länge det inte är solsken och 30grader och man blir fan helt förvånad. Har varit varmt så länge nu att vid första lite taskiga dagen tänker man "Va fan så här ska det ju inte vara i Sverige".

I alla fall! Ska dra ner till stan snart och köpa lite nya kläder. Garderoben hemma behöver lite påfyllning. Dock mot min vilja är det fan rea överallt och jag kanske är en av dom få, men jag hatar fan när det är rea i klädaffärer!
   Kläderna ligger i stora högar och man orkar knappt en titta på den och ännu mindre börja rota i den. Sen den bastanda folkmassan som är och handlar bara för att det är rea och redan står vid och rycker i klädeshögarna, får en att lägga shoppingen på hyllan och ha på sig dom gamla trådarna någon vecka till. RAGE!
   Men ska iallafall göra ett försök idag, wish me luck!


Nu till något roligare! Efter shopping massakern ska jag och Hirre ut och göra stan osäker med sällskap. Vi ska till Götakällare och kolla in Club Dem Bow. Kommer va skumt att gå till gamla GK och inte lyssna på trance så som man alltid har gjort med Mondaybar- eller 360 black & white-dagar.

Ps: kan inte lägga upp några bilder pga blogg.se dampar...

Xoxo Beijar

Kommentarer
Postat av: Metin!

Haha, ne idag är det fan "II LIIKE BIG BUTTS AND I CAN NOT LIE!"

2009-07-01 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0