Black is back!

Eller mer jävligt ljusbrun... Men hur som helst tillbaka!!! SAY WHAAAAT! Beijar is back in the building, woop woop!

Kroatien var en skräll, dock hade jag inga förväntingar överhuvutaget när jag åkte dit, men stället är ju hur fint som helst. I alla fall i skärgården där jag spenderade hela veckan.
   Åkte ner dit förra lördagen med hela tjocka släkten, hoppade på segelbåten vi hade bokat, sen har jag bara glassat en hel vecka. Dock regnade 3 dagar bort, så har inte lagt på någon stekarbränna än.
   Hittade en FET klubb på en utav ö:arna som slukade 3000 personer, 2 dansgolv, 1 pool och stället hade till och med en EGEN pizzeria. Skulle ta några bilder, men det var mörkt och min mobilkamera är sämst så....FAIL!

Har lite andra bilder från resan men lägger upp dom senare, medans får ni kolla på båten :P





Sommarspelen drog igång medans jag var borta, dock är grabbarna slappa (skönt dä!) så jag ligger inte efter i något.
Men nu är det ON LIKE DONKEY KONG!



Sommarspelen 2009, nu kör vi!!!



Xoxo Beijar

Kommentarer
Postat av: Tess

schtekigt värre!

2009-06-06 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0