Californiaaaaa... Here we cooooome?

Tjenis!

Idag var jag och Hirredaman inne i stan på Kilroy Education och gjorde klart det mesta av våra ansökningar till Foothill College, det enda som behövs nu är ett passfoto och intyg om studiefinansiering sen är det dags att skicka iväg dom!

Om allt går som planerat så sitter vi där i California i det underbara vädret om 3~ månader och lever livet (och pluggar förmodligen en jävla massa). Förutsatt att jag kommer in dvs, har inte några höjdarbetyg direkt, skrev ett personligt brev i hopp om att det kanske hjälper lite :)

Iallafall, Mitt major ser ut att bli Computer Science (I know, im a geek) - Men är inte 100% säker än.

Vi återkommer när vi får svar, håll tummarna för mig please (och Hicham, men han borde komma in utan problem)! :D


Peace out, Tim.

PS. JAG SKREV ETT INLÄGG! SKRÄLL!

Kommentarer
Postat av: saandra :))

sv, håller med dig!

2009-06-05 @ 17:46:56
URL: http://ssandras.webblogg.se/
Postat av: EmmaEriica

fin blogg ni har!!





_____



Nu är det frågestund i min blogg!

Ni kan fråga mig precis vad ni vill och

jag svarar med 100% ärliga svar!



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

______

2009-06-05 @ 19:01:28
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Fanny

Håller tummarna!!

2009-06-06 @ 20:58:18
URL: http://fiveofus.blog.com
Postat av: Musse

Inte en chans att ni kmr in på ett universitet i USA. Jag håller tummarna!

2009-06-07 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0